Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας. Για να συμμορφωθείτε με τη νέα οδηγία για την ιδιωτική ζωή, πρέπει να ζητήσουμε τη συναίνεσή σας για να ορίσετε τα cookies. Μάθετε περισσότερα.
Αυτοενισχυόμενο Studio Monitor 3 δρόμων
Το IN-5 του Kali είναι ένα από τα πιο πρωτοποριακά studio monitos που έγιναν ποτέ
Συνδυάζοντας τα φυσικά πλεονεκτήματα ενός τρισδιάστατου σχεδιασμού με υπερρεαλιστική απεικόνιση ενός ομοαξονικού mid-range και tweeter, προσφέρει περισσότερη διαφάνεια, χαμηλότερη παραμόρφωση και ένα soundstage που πρέπει να ακουστεί για να πιστέψετε
Το IN-5 Studio Monitor είναι ένα ηχείο όπως κανένα άλλο
Χρησιμοποιώντας το ίδιο woofer και tweeter με το διάσημο LP-8 του Kali, το IN-5 προσθέτει έναν οδηγό μεσαίας διαμέτρου που περιβάλλει το τουίτερ και λειτουργεί ως κυματοδηγός του
Με αυτόν τον τρόπο, τόσο το tweeter όσο και το woofer είναι ανεφοδιασμένα με μικρότερο φόρτο εργασίας, είναι σε θέση να παίζουν πιο καθαρά και με λιγότερη παραμόρφωση
Η ομοαξονική φύση του mid-range και του tweeter κάνει το IN-5 πηγή ακουστικού σημείου
Έτσι εξαλείφεται η απόκλιση από τον άξονα λοβού, με αποτέλεσμα ένα στερεοφωνικό ηχητικό στάδιο που παρουσιάζει τον ακροατή με ένα υπερ-ρεαλιστικό επίπεδο λεπτομέρειας
Όταν ακούτε ένα στερεοφωνικό σύνολο ηχείων, ακούτε πληροφορίες σχετικά με το πού τοποθετήθηκαν τα όργανα και οι παίκτες όταν καταγράφηκε το υλικό
Ακόμη και με καθαρά ψηφιακό υλικό, οι παραγωγοί μπορούν να χειραγωγήσουν τις φυσικές τοποθεσίες των στοιχείων στη μίξη, και θα τις ακούσετε σε μια στερεοφωνική εγγραφή
Αυτό, όχι μόνο επιτρέπει στους παραγωγούς να δημιουργήσουν ενδιαφέρουσες χωρικές επιπτώσεις, αλλά σημαίνει ότι μπορείτε να εργαστείτε ταχύτερα
Τα συστήματα 2 δρόμων με καλούς κυματοδηγούς, όπως το LP-6 και το LP-8 του Kali, κάνουν καλή δουλειά στη μεταφορά αυτών των χωρικών πληροφοριών
Ωστόσο, επειδή τα tweeter και woofer σε αυτά τα ηχεία (και τα περισσότερα studio monitors!) είναι ξεχωριστά, οι πληροφορίες αυτές χάνουν στο χώρο ακριβώς επάνω και κάτω από τον ομιλητή
Αυτό σημαίνει ότι στη θέση ακρόασης, δεν ακούτε την πλήρη στερεοφωνική εικόνα
Το IN-5 λύνει αυτό το πρόβλημα
Το tweeter και το mid-range μοιράζονται ένα ακουστικό κέντρο και το woofer διαπερνά τα 330 Hz, οπότε η απόσταση μεταξύ τουwoofer και τουmid-range είναι πολύ μικρότερη από το ένα τέταρτο του μήκους κύματος στο σημείο διασταύρωσης
Αυτό σημαίνει ότι το IN-5 είναι ακουστικά σημειακή πηγή
Ως εκ τούτου, έχει την ίδια εξαιρετική κατευθυντικότητα που οι LP-6 και LP-8 έχουν στις πλευρές τους σε πλήρη 360 μοίρες γύρω από το ηχείο
Ακούτε όλες τις πληροφορίες χώρου στη θέση ακρόασης, οπότε η ηχητική σκηνή που ακούτε θα έχει κάθε λεπτομέρεια που υπάρχει στη μίξη
Η συνολική αρμονική παραμόρφωση του IN-5 είναι μικρότερη από 1,4%, κάτι που είναι εξαιρετικό
Αυτό είναι το αποτέλεσμα της αποφόρτισης τόσο του woofer και του tweeter, έτσι ώστε και οι δύο κάνουν λιγότερη εργασία
Το woofer διαπερνάται στα 330 Hz, 2,5 οκτάβες χαμηλότερα από το LP-8.
Το tweeter διασχίζεται στα 3000 Hz, σχεδόν μια οκτάβα υψηλότερη από την LP-8
Ανάληψη του χώρου στο μεταξύ του ήρωα του συστήματος IN-5: ο 4" βελτιστοποιημένος προφίλ οδηγός μεσαίων διαστάσεων
Εκτός από την αναπαραγωγή των μεσαίων συχνοτήτων, λειτουργεί επίσης ως κυματοδηγός για το tweeter
Αυτό σημαίνει ότι το σχήμα πρέπει να είναι κατασκευασμένο με ακρίβεια ώστε να παρέχει μια ιδανική διασπορά χαρακτηριστική για το tweeter
Σημαίνει επίσης ότι τα μεσαία διαστήματα πρέπει να παραμείνουν ακίνητα
Σε πολλά άλλα ομοαξονικά ή ομόκεντρα συστήματα, η μεγάλη απόκλιση από τον μεγαλύτερο οδηγό προκαλεί παραμόρφωση διατροπίας και υποβαθμίζει την ακρίβεια του συστήματος
Η μεσαία γραμμή στο IN-5 περιορίζεται σε εκτροπή κορυφής μικρότερη από 1 χιλιοστόμετρο, καθιστώντας την ακουστικά στάσιμη ενώ εξακολουθεί να παρέχει midrange για να συμβαδίσει με το ισχυρό woofer και τοtweeter
Η δεδομένη θέση ομιλητή σε ένα χώρο μπορεί να αλλάξει δραστικά την ανταπόκριση συχνότητας
Ένα ηχείο τοποθετημένο ενάντια σε έναν τοίχο ή σε ένα γραφείο θα ακούγεται πολύ διαφορετικό από ένα ηχείο τοποθετημένο σε μια βάση, ακόμη και σε έναν καλά επεξεργασμένο χώρο
Οι σκληρές επιφάνειες όπως οι τοίχοι, οι επιφάνειες γραφείου και οι κονσόλες εγγραφής μπορούν να αλλάξουν την απόκριση χαμηλής συχνότητας της οθόνης και να υποβαθμίσουν τη συνολική σαφήνεια του ήχου
Ευτυχώς, οι περισσότερες από τις κοινές θέσεις είναι αρκετά προβλέψιμες και εύκολα διορθωμένες
Η ομάδα του Kali έκανε το Boundary EQ tuning στο The Village Studios στο Λος Άντζελες και βρήκε ρυθμίσεις EQ για αντιστάθμιση ορίων για να σας βοηθήσει να αποκτήσετε τον ιδανικό ήχο για το πού πρέπει να τοποθετήσετε τα ηχεία σας